onsdag 30 november 2011

YYEEAAHH!

Yeaah, livet leker mer än någonsin, Underbara vänner, datorn tillbaka, Mobilen tillbaka, Körkort m.m. och i helgen busar vi till det extra ! Jag, Emma och Caroline pyser bort från Halmstad under lördagen! :) såå mycket möjligheter ! :-D Detta kommer bli så bra!!!! sjukt!
Behöver endast detta i mitt liv, nu får det gärna stanna såhär ! Tacckkk! (a)

Kollade Fotboll i veinge innan när grabbarna spelade DM och de kämpade satan, så spännande det va ? ! :o Men de klarade av det och gick vidare !! Gott!!! :) får väl köra och kolla på dem sen med då :p hihi (a)

Nu ser vi fram emot helgen! :) fredag kanske jag får vara lite chaffis, kanske slipper :p men sen på lördag morgonen drar jag och brudarna till GBG ! :) sen utgång på kvällen kanske?! :p hihi (a) Söndag är det hmm.. va skulle jag göra på söndag? O.o fann .. -.-' aja det kommer väl :p

Nu e jag helt slut så får bli hopp i säng direkt, Casper ZzzzZzzzZz redan -.- Så glad min dator e tillbaka! :-D

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar