fredag 25 november 2011

Äventyr!

Tog en dag "ledigt" från skolan, hostan ger sig inte :p jaja går la över!
Så syrran tvingade med mig till halmstad, jag som sov så gott! :( men blev glad när hon sa vi skulle hämta ut min mobil! Finally! du är saknad ! <3
Asså ibland blir man trött på sin mobil, ringt satan idag -.- fredag you know ;) Finaste samtalet va av tallo, som tyckte vi skulle vara spontana och busa lite ;) med andra ord hon är rastlös ! x) jag med så blir en liten spontan utflykt, lär behövas, och som tur är har jag världens bästa föräldrar så det löser sig!
sen startade jag precis den nya telefonen så fick jag ett "buissnes" samtal x) sen ringer Theo ! :) gulligt! Snackar om underbar ikväll men får se vad jag känner för :p

Älskar dig ! saknar våra sommar bus! :( <3

Nu ska jag fixa här hemma, gå ut med söte och sen far vi till Halmstad vidare ut på äventyr ! Bil resa med 3 tjejer ajajaja ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar