lördag 26 november 2011

tralalalala...

Underbart!
Har legat i soffan ett tag nu, har inte någon ork just nu :p Så la mig jämte mammas vovve och burrade in mig under täckte, satans kallt asså :p har blivit jul mysigt här ! :-D gillar vi!
Hade varit kul att veta hur folk firade sin jul? hmmm ..
Vi firar den med god mat och jul mys som vi lagar allihopa dagen innan jul och har riktigt mysigt tillsammans bara familjen :) <3 Sen under julen är det med släkten under hela dagen :)

Är så sjukt tacksam att jag har just mina föräldrar, ni är så sjukt underbara och förstår ! Vet att jag alltid kan komma till er, vad som än händer.
 Älskar er, Tallo och syrran min  !
Kom nyss på att det är chill för jag är ledig till Torsdag ! ;) TurOrWhat? :o :P
Nu ska jag fixa och hålla på lite med mobilen, jobbigt när det är nytt, men spännande ! :) Bästa är väl att jag slipper fråga folk om nummer, för det uppdateras aoutomatiskt med htc ;) mahhah! gott!
Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar