onsdag 9 november 2011

Weird!

Dessa konstiga dagar! Man kan må skit och inte känna för att göra något, känner mig bara så stressad inför allt som sker de kommande veckorna/ dagarna, så mycket som ska vara gjort. Men tog ett andertag, lagade mat till syskonen då föräldrarna ska på ett möte. Lagade fläskfilé, potatis-kroketter (stavning!) och min egna sås :) lyckat ännu en gång ! så jag funderar nu på lite avslappning, lägga en mask, duscha sen bara njuta av nuet med att kolla prison break. Lägga mig tidigt körning imorgon :)
Fredag- Göteborg hela dagen :) hemma vid 16 tyyyppp.. tror det va det? :p

Sen pået imorgon igen, har suttit och snackat med min älskade Mathilda och det gjorde en hel del lugnare, alltid skänt att snacka med någon! :) tack för att ni finns där ! (a) <3
TÄNK POSSITIVT!!!!! :)
Denna låten har fastnat i huvet!
<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/2YMpIT_EhP4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar