söndag 20 november 2011

Take Me Some Where We Can Be Alone..

Somnade runt 4 vakna vetifan :p för tidigt vilket fall :p
Har hjälpt mamma och städat undan lite och berättade om gårdagens raggningsrepliker, hon knäckte sig och jag med ;) haha! Hon vill väl aldrig släppa ut mig igen ;) haha! Jag tar bara nått exempel som va riktigt fail! x)
Det va när vi kom in på Corner så fick jag kontakt med en kille direkt som stod vid ett bord, vi gick runt och kollade läget om där va någon man kände, han följde mig med blicken hela tiden (lite läskigt! :s) sen sätter vi oss vid den baren de inte använder och väntar på att de ska öppna dansgolvet, då ställer han sig bakom mig och hans kompis, Caroline sitter framför mig och så lägger han armen om mig för att han ska "ställa" sin öl jämte mig! x) haha jag bara kolla på han sen tar han ölen och går x) vadå fail att försöka få kontakt x) Han va söt iaf ;)
Sen va det en som peta på mig på dansgolvet och pekade på sin kompis och gjorde tummen upp O.o va?! hahahah! sjukt kul kväll iaf :p

Nu teori! :)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar