fredag 18 november 2011

YouHadMeAtHallo!

Something about us dosen´t seem right... I gotta do whats best for me...

Hello träningsvärk, du är väntad! ^^
känns skönt när man inte kan gå asså x) men träningsvärk ska tränas bort! and that´s what i´m going to do!
Fotboll, ( riktigt härlig träning, höll igång hela tiden, super gott!)  religion, engelska B, svenska B, engelska C. Nu är man hemma, puff tufft att ha såhär många lektioner på en dag när man inte haft några på hela veckan :p klarade det iaf! x)
Nu ska jag fixa saker, gå ut med Casper, bädda sängen? (a) ska sova sjukt gott i natt!
Men sen blir det fixa sig lite grann för ikväll ska syskonen mina och jag ut och äta i halmstad :) mysigt värre ! sen hyr vi film och myser hemma :) Men jag ska plugga teori, kommer äta, sova teori i helgen asså ;) hihihi! Gotta do this! yeaah! ;)

Livet är för kort för att hänga upp sig på saker, lär dig gå vidare, du mår bättre då, hitta något som gör att du kan ta dig igenom de tuffa tiderna.. Fotboll, Casper,  Glada minnen och mina underbara vänner, ni står mig närmast och er väljer jag före allt annat, ni är guld värda och inget kommer före er !
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar