tisdag 22 november 2011

Du vet vad jag känner..

Hemkommen runt 11 tiden, hämtad av mamma :)
Sen satt vi och snackade läängee ! :) skönt, sen gick jag och la mig och vilade för nu är det tyngsta över :) behövligt! älskar min stora, mjuka säng med maasssa kuddar :-D men kan inte stanna där för evigt, tyvärr! Så nu ska jhag snart ta mig an religions provet . Inte kul, men måste man så måste man eller så skiter man i det ;) hihi(a)
Asså så jävla sköönnntt att teorin är klar! :-D sjuk känsla ! :p

Nehe, asså jag börja undra, flörtar jag omedvetet eller vad e det frågan om?! :s hahaha (finns konstiga människor i världen måste jag bara skriva! ) 

Nehe religion, laga mat eller slöa? hmmm... sista kan vi faktiskt räkna bort är inte trött längre :p Men mat hade varit mumsigt! :) Får fundera på detta !  rätt sugen på att jävlas med någon, och vem passar bättre än sin lillebror när han spelar ps3 ? INGEN!!! :-D
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar