söndag 20 november 2011

Duktig tjej!

Du får leva med det resten av ditt liv...
Älskar Timbuktus låt asså ! ;)
Kul med teori va fan! :p iaf när man får godkänt ;) tihihi(a) Lär sitta här hela natten ! ;)
Livet leker och jag vill leka med det..
Vafan jag är 18 år och har hela livet framför mig och om jag är helt ärlig så trivs jag jävligt bra som det är nu, ingen som bestämmer vad jag ska göra när jag ska göra det, jag gör som jag vill, kan inget annat än att ha ett leeende på läpparna, det finns så mycket möjligheter, alla dessa negativa grejer, nu få folk sluta! :-D Långt kvar att leva och det kan ju bara bli bättre :) Visst vissa dagar är värre men vafan jag tar mig igenom det ! :-D
Nu teroi!!!!!!! :-D
Körning imorgon, bussen snabbt till skolan för fotboll hela dagen :p Tisdag körning :) Onsdag 1 lektion! :) sen får vi se :p
 Mina vänner ni är fan det bästa som finns! helt jävla underbara är ni!!! :-D
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar