måndag 7 november 2011

Hyperaktiv?!

Nu har jag varit duktig och lagat mat till hela familjen, va ganska hungrig, lagade medans mamma och pappa va på banken så de blev glada när de kom hem, de va jätte hungriga! Tur de har mig ibland asså!

Jag lagar mat, småsyskonen fixar disken, Casper kollar på (tigger), kan det bli bättre? X)

Kyckling: egna kryddor
Ris
Egen sås, med egna kryddor och Champinoner (stavning!)
Sallad!

Lite mysigt såhär en måndag efter lovet!

Mums!

Bild bevis behövs!!!

Han gör inte mer än det behövs denna, fast jag behöver klippa han och eftersom jag inte har ngt annat för mig CAASSSPPPERRR!! ;)

Vem bor här?

Här bor jag!!! :-D såå mysigt på kvällarna, speciellt nu när det blir mörkt tidigt, sån mysig belysning! :) ska nog tända några ljus och kolla en film, låter som en bra ide! tar vanilg ljuset jag fick av emma, så kan Casper få lite massage och klippning! :-D
Bra måndag!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar