tisdag 8 november 2011

NU JÄVLAR!

OUUFF har lite smått panik, mycket som ska bli ghort på kort tid! :-O
Körningen idag i Halmstad gick bra faktiskt, och nu har vi bokat alla sista loktioner, uppskrivning och uppkörning! halledah!!! :o pannnnikkk har gjort 2 tester -.- håller på!!! Hemlis när det gäller, men gud va man får kämpa med teorin, helt sinnessjuka frågor ibland asså -.-'
Så nu ska jag göra några fler tester, läsa boken och hålla på med pluggisen, sen blir det inte mer idag, mer imorgon, körning på torsdag och så vidare på det ! :-D

Klippte oxå Casper igår så här kommer en för och efter bild :p

FÖRE!

EFTER!

EFTER! mycket sötare ;)

NOOO!! fick inte göra fler än 2 tester per dag -.- lyckat ! jag som vill plugga mer jue ! imorgon kommer jag säkert inte ha ork och då skiter man i det jueeee, jag som e taggad! -.- satan! då får jag väl läsa i boken..
Lägg märket till att jag skrev att jag VILL plugga :o kommer aldrig ske igen x)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar