lördag 5 november 2011

Hopeless

Hahaha jag är bäst på att hålla mig till vita helger ! x)
Kände mig gammal när jag hörde att Mamma, Pappa och småsyskonen skulle på grillfest ikväll och att jag bara skulle sitta hemma, kolla film och käka ngt onyttigt x) såååå jag fick tag på min älskade och se som det kan gå, det blir en runda på stan ikväll/natt ändå (a) ajajaj .. MEEEN  jag höll det igår iaf! Kunde lika väl ha druckit mecd släkten igår men kände jag skulle vara duktig :p haha!
Så blir mys med film hemma och god mat fast jag drar till Tallo istället för film och där börjar det! :-D
Det va mammas fel jag svär ! hon frågade "aha men ska du inte ut ikväll då? " (den förvånade tonen) va som att det va ovanligt eller något, e det väl inte? x) det va iaf då jag kände den där ångesten x)
 I´m still Young, I will make misstakes! :p even more than i already done ..
De som svider mest är nog att Theo vann på vadet, men svär kommer se han ute med ! x)
Ses i dimman! ;) (som alltid, enligt min mamma )

Syrran snackar om Bio, Funderar på Johnny english reborn, känner att jag behöver lite skratt ! :p

Carpe Diem// Viktria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar