onsdag 30 november 2011

Onsdag

Sista ledioga dagen buuhuuu! ;)
nej satan va jag sover illa -.- Vaknade lite innan 7 klarvaken -.- och jag e ledig!! O.o Fml..
Men skulle skjutsa mamma och syskonen vid 8 så lika bra o gå upp :) Sen fick jag gå ut med vovvarna, skönt men kallt :s Sen fick jag hämta Lina i skolan för hon mådde inte bra, snart ska jag fixa mig för att köra in mot halmstad, ska först inom Laholm och göra lite ärenden :P bäst att jag fixar mig för måste köpa en sak innan jag plockar upp min sötnos i skolan! (a) sen ska vi va inne i Halmstad o mysa! Sen hämta syskonen vid 14 :) mamma vid 16 :p jävlar! ;)

Nu duschen ! Sen parteeyy bilen ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

1 kommentar:

  1. my little taxidriver! :D spöket laban längtar efter sin tojjis! :D ses snart snutt! <3

    SvaraRadera