onsdag 16 november 2011

Thanks!

Tack, nu vet jag hur det är, du har bevisat det, men kom inte sen för då är det försent, du fick dina chanser har aldrig gett någon så många, aldrig mer ! ... 

Studentfesten igår va rolig! :) inte bästa musiken, och sen så visste jag inte att det va ett knuff golv, trodde det va ett dansgolv men ska aldrig missta mig om det igen ;) nej det kunde varit bättre, men jag hade kul! :)
Gick hem runt halv 2, vi fastnade på vägen, lite bus och så men jag va rätt trött :p sover ju som sagt dåligt. Väl hemma så käkade vi snabbt och sen va det raka vägen i sängen, och jag säger en sak aldrig mer sova med 2 tjejer -.- haha! jag vaknade 2 gånger i natt av att en snarkade, jag klarar inte sånt ! haha! men de skulle på lektion vid 9.30 så det va lugn jag stannade i sängen och sov vidare, skulle åkt till kombi-hallen men nej jag sov till 12 x) va intye meningen men jävligt skönt! sen blev det en runda på stan med min älskade, hämtad av syrran vid 3, väl hemma så va min saknade hund i dörren och väntade på mig! Love

Lite bilder sen igår, kommer kanske fler :p 
CatWoman , mjjaaooow ;)
















detta är Caspers palats på skrivbordet ;) han gillar att vara i närheten ;)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar