onsdag 23 november 2011

Onödig dag!

Don´t Make Me Think About Your Smile...

Sjukt onödig dag asså !
Skulle ju som sagt ha prov vid 11.15 så jag kör till skolan med mamma vid 10.15 typ för att hinna kolla lite innan, gick fort så va klar halv så gick runder i skolan :) Sen kommer läraren som ska ha provet och säger att han fått något kris möte så provet är flyttat till 12.30 O.o härligt! -.- som sagt började min lektion inte förrens 13.50 så hade han sagt det tidigare hade jag inte varit i skolan vid 10.30 -.- aa sen fick jag vänta 30 min sen blev det lektion, onödig hann typ bara bestämma prov datum :s Så man känner, det va lönt!
 Älskade underbara sak, vad skulle jag göra utan dig??!!!

Nu tänkte jag var duktig och laga mat sen får jag väl ta tag i lite läxa med :) hihi

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar