onsdag 2 november 2011

hmmm..

Ojojoj jag har ett liv även fast jag jobbar ! trodde faktiskt det va slut med det, Efter jobbet drog jag och syrran till Robert´s cafe för att träffa Lina ! :) satt och fikade och tjatade en hel del, märks att det va etttag sen (a) hade massa skoj att snacka om , som alltid ! Sen gick syrran och klippte sig och jag och lina va tvungen att ta igen allt skoj vi missat, så mycket skratt. sen gick vi i någon butik och kollade balklänning! Fun! kanske hittat den rätta ! :-D

Sen blev det hem & musik på högsta volym! ofc! nu ska jag tydligen gå ut en runda med hundarna med syrran -.- ouff jag som trodde det va dags att slänga sig frmaför soffan och gäsa, men icke ! då blire ZzzZzzzZzz när man kommer hem kanske? :p hiihi!
bara en lång dag kvar!! :-D

Nu känner man sig sååå unfresh ! fattar inte att jag gick i halmstad såhär -.- jaajaaa ! :p hade kul ändå, duschen tackkk!! ;)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar