torsdag 24 november 2011

Sjukling!

Jag hoppades jag läst dig fel, men det har bevisat sig vara rätt nu...

Ouuff Gott att Barcelona vann mot milan :) Värsta igår va min hosta, fattar inte.. Kan typ inte andas :s sjukt jobbigt!!!
Så har sovit dåligt i natt och vaknade med svullnad och ont i bröstet / lungorna efter all hosta så fick va hemma, det suger, för finns inte ett skit att göra...
Vaknade av att det ringde vid 8.30, sen vaknade jag "själv" vid 11.30, Rättare sagt Casper låg och stirrade på mig med sina valp ögon och m,an verkligen tänker "Titta inte på han, titta inte på han!" då lägger han sig på ens rygg -.-' smart hund asså! :p

Så har plockat lite här hemma, sen har jag strukit tvätten och städat mitt rum, men ska fixa lite mer på det ska bara vila litteee :p hihihi (a)
Fredag imorgon , låter toppen ! :-D känns som denna veckan gått segt men ändå fort ;) hihi

http://www.youtube.com/watch?v=hcie4MOU-wQ&NR=1
Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar