torsdag 3 november 2011

All Is Fake..

Gud vilket seeeg dag -.- trodde aldrig att den skulle ta slut, allvarligt! Kollar på klockan det är 30 min kvar, så går man ut till syrran och så säger hon vi ska jobba över tills det är klart! DDOOOOHHHH! -.- blir man sur då elr? så det tog iaf en timme längre .. Home Sweet Home!
Fredag imorgon då, jobbar till 12.20 hem, städa, släkten kommer, sen kör vi vit helg denna helgen, har slagit vad med Theo, juste satan skulle ju slå vad om ngt, aja jag kommer ändå vinna så får begära ngt ;) mahaha!

NU ska jag inte göra ett skit! slänga mig framför tv:n invirad i täcket för jag fryser !!! :o Äta ngt kanske? hmmm... ouufff orka att skolan börjar igen på måndag -.- Göteborg på fredag iaf vad jag vet, prov på tisdag, grreeaattt!


Be Careful What You Wish For..
Jag förstår ingenting, förklara för mig?! förvirrad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar