onsdag 30 november 2011

Shopping!

Jaha blev en mysig dag med min sötnos och sen träffade vi en annan sötnos ;)
Började med att köra in mot Laholm för lite ärenden, sen körde jag mot Halmstad och plockade upp Caroline på skolan, sen blev det stan massa mys! :-D köpte en tröja, en BH , hörlurar och en smyckes ställning :p sen även en present till min körskola :) sen hem vid 13.30 för att hämta syskonen vid 14 såklart så slutade de inte då -.- så körde hem, sen hämtade dem vid 15 , lämnade presenten, hem sen hämta mamma vid 16 :) ouuff ! :-D
Nu har vi lagat mat här hemma, jag syrran, lina och Linnea :p Snart kommer pappa med lite saker till Bilen sen kör jag till Veinge för att kolla när boyzen spelar Dm :)
Skola imon! :p

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar