söndag 13 november 2011

Farsdag!

Så nu känner jag mig lite mer levande ! :) rätt död när jag blev väckt av syrran innan, sover så dåligt sååå.. sen är jag nu mera super förkyld så kände inte för att gå upp, glad jag inte blir bakis asså ;) vild kväll igår :P
Märks eftersom jag e öm på nästan precis vart ända ställe och undra hur det kan komma sig? :s skumt!
kvällen började med galna "lekar" hemma hos emma, charader och sista minuten :p sjukt skoj! Bussen till stan, roberts va knökat så gick till Corner och där bjöds det på dans och väldigt många jobbiga killar :s ouuff! men det hindrade inte oss ;) shake that aassss!! x) nej men galet va det, kul när jag försökte dansa med Emma hela tiden, det gillade inte killarna x) de försökte tränga sig emellan och vara med stakarna !!
En av dem fyllde år så de tyckte vi skulle köra lapdance med, ojojoj det kunde blivit vilt men vi tackade nej såklart ;) haha galet !
Syrran va klart bäst under kvällen ! Hon tyckte inte om när killarna taffsade x) "RÖR INTE!" väldigt överbeskyddande (a) sötnos! 

Pappa blev riktigt nöjd med vad han fick och han såg bra ut i det , så vi kan om vi vill ! :-D
Tisdag kommer bli awsome, med studentfest, imorgon är det körlektion, ska ge allt nu ! hämta teori boken, körlektion på tisdag med, sova hos mathilda efter studentfesten för är ledig på onsdag så aa kommer bli en bra vecka ! :-D
Man kan inte krossa ett krossat hjärta..
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar