lördag 26 november 2011

YääYäää!

Jag behandlar bara dig som du behandlar mig, gillar du det inte?! hur tror du jag känner?!

Väldigt dålig uppdatering igår, inte meningen !
Hämtat ut min mobil och det känns väldigt bra!
Igår blev det spontan utflykt till ullared, skulle inte köpa mycket, men hittade julklappar och saker till rummet så det sket sig :p
Åkte från Ullared runt 20.30 någon gång Käkade på hem vägen och sen dirre till Laholm hämta saker, till halmstad för att göra sig i ordning och sen blev det ut, snabbt in och kolla Corner, dött så vi drog till Mårtenssons :) där va too mutch people :o Men träffade vi sötnosarna så bjöds på mycket dans vilket va förväntningen :-D gott när syrran kör ! :p Min tur snart eller? You Will Know!

Sov så jävla gott i min säng så ni anar inte ! Köpte 4 nya kuddar så detta blir bra! :)
Kommer inte vara så mycket som händer idag men vi får väl se, verkar som att de andra åkt på fotboll, dött när jag vaknade .p konstigt om man vaknar 12.38 ;) hihihi(a)  skönt vare !

Carpe Diem/ Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar