måndag 7 november 2011

BackToSchool!

Nu börjar det mesta bli bra igen ! Hyfsat bra dag i skolan faktiskt, bara känner att man har en del kvar på Uf men vi får lösa det asså! :) Psykologin idag hade ett arbete man skulle diskutera om och det gick riktigt bra, Läraren va riktigt nöjd med det sa han ! och det är ju possitivt ! :-D
Sen har jag fått veta att en person gärna vill att jag ska komma och hälsa på för en viss sak som jag behöver och DET håller jag med om.. ouuff tur att denna personen ser och känner det jag känner, kul när någon märker sånt, bryr sig & vill hjälpa till, inte ofta sånt händer asså.. Men haft det svårt den senaste tiden med en hel del, har kämpat och se jag står ännu upp ! :-D TÄNK POSSITIVT, finns alltid en mening med allt och tycker att i slutändan har det stämt väldigt bra! ;) hittills :p

Nehe jaha vad gör man idag? pluggish lite kanske? :p njjaa låter inte kul, imorgon blir det bara 1 lektion= fotboll awwsooomeee, ska vara med och träna igen så ! :-D sen hem vid 10 och körning vid 13. låter som en bra dag tycker jag! :)¨
Veckan är rätt chill, har inget speciellt och sen åker man ju till Göteborg på fredag så! Nästa vecka e med riktigt bra! Studentfest ala tisdag och ledig på onsdagen, kan det bli bättre?! NEJ! :-D

Tror det är ngt fel på min hund? han springer runt och hoppar och stutsar och leker med sig själv, typ som Rambo slänger sig bakom saker x) söt men ngt står inte rätt till bakom pannbenet asså :p sen har han bitit sönder 2 av sina gosedjur -.- greeatt köpa nya ... Nya namnet: Rambo,passar inte in på honom direkt.. X)

Detdär med att jag skulle kolla film innan jag somnade igår: ICKE! hann bara ner i soffan sen blev det svart och sen satte sig syrran och kolla på mig och sa VAKNA! rädd jag blev elr -.- elaking väcker mig 3 ggr på en dag! sen så la jag mig tillbaka hon bara hallå? gå upp o lägg dig? AHA!!! så jag la mig vid 19 och sov som en stock, mamma kom in och fråga mig om jag tagit medicinen (a) sötis! minns ej vad jag sa O.o sen slocknade jag igen! x) fatta gött jag sov elller!!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar