måndag 28 november 2011

WRRRUUMM WRUUMMM !

Idag blev jag med Körkort ! :D elr Körlapp som jag kallar det ;) själva kortet kommer till mig på torsdag-fredag ! :-D
Stack från trafikverket direkt till pappas jobba och snodde bilen (a) han visste inget förens jag kom in och sa ge hit nyklarna ;) haha ! han fick bara ge sig :p fick tanka bilen först, sen fixk jag bli taxi direkt, inte mig emot ! :p
Hömtade upp pappa och körde hem :) imorgon har jag bilen efter 12 och sen hela onsdagen ! :D pappa får väl snart sin tjänste bil och då har jag min älskade lille bil alltid ! :D Goodie goodie !
Nu är jag helt slut, inte mycket sömn inatt men lugnt för min del ! Ledig så ;) tihihi!
Kör i helgen ! :-D No drinks for me ;) lika glad för det :p

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar