lördag 5 november 2011

2011-11-05

åhhh fattar inte varför jag vaknar mitt i natten varje natt sen i torsdags -.-' varför? sen kan jag knappt somna om.. Aha men nu är jag iaf vaken, vaknade till att det lös in från fönstret, lite mysigt faktikst, men hade lätt sovit ett tag till :) tror att lite anledning till att jag vakna va för att lillebroren sitter nedanför och har tv:n på vääällddiiggt hög volym -.- tackar!

Idag har jag ingen aning om vad som händer, mer än att vi troligen ska in till Halmstad och fixa med min mobil, kollla lite saker sen hem. Jag hoppas jag får köra ! :p så eftersom jag lovade morbröderna att ringa de så fort jag ska köra så får jag väl ringa runt, fast ska nog försöka fixa det där med den appen vi snackade om som skulle lysa varje gång jag va ute på vägarna, som en GPS x) asså fy de va inte snälla igår.. Men de får igen varje gång :p
Men vi kan börja med att krypa ner i soffan hos lillebroren, han kommer inte gillat men han väckte mig så han får stå sitt kasst! :-D

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar