onsdag 9 november 2011

SKITDAG!

Ren jävla skit dag!
Inget har gått rätt idag, först bilen, sen teorin sen skolan, sen knät f*ck!!! Känns som att ingen fattar vad man försöker säga, känns som att jag inte kan få fram det jag vill säga ! åååhhh så jävla irriterande ! Kan detta vara för jag inte sovit mycket i natt?! Inget har gått rätt.... -.-
Nu ska jag fan inte lyfta mer än det fingret som behövs ! trött på allt just nu! -.- plugg, plugg, plugg!!!!

Fick nyss fin besök med av en nytagen körkorts tjej! :) hon tog sitt i Tisdags? tror jag det va :p Så hon hade kul och körde inom och lämnade mitt smink :) tack tack!

Nu film INGET MER!
oj juste, kom på en possitiv sak idag, fick MVG på internationella ekonomi provet, tur att man kan få med sig lite possitivt från denhär dagen -.-
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

1 kommentar:

  1. måndags, nära där tojjis! alltid lika kul att se min lilla flicka, hoppas det är bättre nu :) love you! <3

    SvaraRadera