tisdag 8 november 2011

FeelsGood!

Rätt ok med skola 8-ca 9 sen hem, bästa är nog att det va endast fotboll, så löpte till konstgräsplanern, passade, gjorde ngn övning och tro det eller ej men det känns sjukt bra! :-D Fotbollen DU ÄR SAKNAD! nu ska man köra igårn med hård träning, vilket innebär inget trams! Funderar på att skippa sovmrgonen imorgon och köra ett pass på gymmet och sedan simma lite för knät, tyckte det lät som en bra idé men vi får väl se vad jag känner när jag vaknar x) SKÄRPNING!
ska försöka vara redo så jag kan spela på onsdag då det är inomhus cup i Kombihallen, vilket jag gärna vill vara med på iaf bara någon minut! :) hade varit toppen, så får hård träna med lillebroe, han behöver det med :p
Efter träningen tog jag bussen hem, mötte mamma och gick med hundarna hem, vilket va trevligt! :) Nu ska jag chilla lite, äta något sen kl 13.00 tar vi en körlektion inne i Halmstad :)

Fin bild, bjuder på den!

Tror även jag kommit på vad jag ska vara på Studentfesten den 15:e ! :) lycka ! men förfest är oklart ännu men det mesta fixat, så blir att handla in något litet till studentfesten då :) Bästa är att jag är ledig men då är inomhus cupen x) spela bakis? elr aa nu blir jag inte bakis men spela efter man druckit? :p spännande spännande!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar