lördag 19 november 2011

-GoodGirl?!

You don´t know when your time has ran out, be careful of your life...

Sjukt mysig dag igår med syskonen, och som vanligt när jag är trött så vet jag inte vad som kommer ur munnen ;) haha men de fick något att skratta åt iaf, bjuder jag på! Vi åt på Asian place igår, sjukt gott va det och mysigt! Sen plockade vi upp tre filmer på vägen hem :) Little bit of heaven, riktigt bra film , insidious och The roommate (va riktigt bra!)
Possitiva är att jag sov riktigt skönt i natt men med förkylning så kan man inte sova ut tyvärr, vaknade 10 och va super trött, men kände att det va lika bra att gå upp, så har suttit med teorin nu, kollat the roommate nu ska jag fixa mat, är ensam hemma så :) sen back till teoriboken ! :) ska bli skönt när man kan lägga undan den! Snart, snart, snart!!!!


Dagen bjuder inte på mer än teori så, inte helgen heller för den delen ! :) mer än träning imorgon, sen va det något mer men oufff kommer inte ihåg allt :s :p

Ingen säger till mig vad jag ska göra, endast mitt eget val, gillar du det inte, too bad for you... 
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar