söndag 27 november 2011

Fotboll !

Om jag kunde vrida tillbaka tiden och ändra så skulle jag gjort allt annorlunda, hade det varit annorlunda nu då? ... Om inte så hade jag aldrig gjort det, för vad som än kommer upp så glömmer jag aldrig dig, varför?!...


Ojojoj lika dålig uppdatering idag, men det bjuder jag på, för idag va det fotboll hela dagen ! :)
Tjejerna va grymt duktiga, idag bjöds det på en rejäl träsmak i rumpan ! gott asså ! x) satan va trött jag va i slutet, skrattade åt allt typ :p Fick käkat en kebabrulle med och det va mums, sitta hela dagen från 11 - 19 ungefär utan något ordentligt, åt ingen frukost heller, hann jag inte (a) fyy!

Nu är man äntligen hemma iaf, fy satan va det har blåst i Laholm, värre än i halmstad va fäänn :o såg massa träd ligga ner och typ grenar låg för våran infart så jag fick dra bort dem i blåsten -.-' pappa satt i bilen och kolla på i värmen -.- tack pappa! ;) hihi vad har han annars barn till? ;) haha
nej men nu ska jag krypa ner i sängen med min sötnos som väntade på mig hemma och va mys sugen, till en film med tända ljus ! :) fryyseeerr såå! :ooo


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar