torsdag 17 november 2011

Power!!

Många timmar sömn i natt, eller inte! Låg och läste lite, skulle läst teorin men njaa boken va mer spännande otroligt nog :p brukar aldrig gilla läsa böcker ;) Blev uppsats skrivning idag, nationella svenska i 5 timmar, men satt bara 2 timmar 20 min så hemma sen tidigt! :-D blev hämtad av Fredrik, snällt! slapp åka bussen ! :p tihihi!
Väl hemma så började jag städa, tvätta och planera maten :) Va mycket trevligt, höhö! Hann städa mycket ! sen kom mamma och då gick jag ut och sprang med min  lilla älskling, plockade med potatis från grannen på hem vägen för jag skulle fixa mat när jag kom hem, men alltid får man extra jobb, Casper hade sprungit i massa lera -.- så fick duscha av honom, vilket va bra samtidigt! Städa och laga mat med högsta volym är underbart! :-D Jag lagade egen gjort potatisgratäng, fläskfilé, gräddsås med broccoli och sallad :) de va nöjda ! ;)
Nu ska jag ta i tur med religions provet tills imorgon, engelska läxa och sen på kvällen läsa teori boken! yeeaahh! följer nog med på lillsyrrans träning, känner för det faktiskt :)
Ha en bra Torsdag, imorgon är det fredag och jag ska plugga hela helgen! Äta ute med syskonen imorgon! yeeah!
Hmmmm..... Utgång, "dejt" eller plugg på lördag? bra fråga, får klura på den ;)

Carpe Diem/7 Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar