torsdag 1 december 2011

1 december!

Jag vill vara den du skulle göra allt för att få...

Skolan idag, känns konstigt :p Men hände inte så mycket idag, fick bara reda på att vi har öppet hus på Lördag -.- = Ingen GBG ! -.- aja en annan gång, allt behöver inte hända direkt :p

Kommer bli kul me öppet hus ändå ! :) ska pressentera vårt UF :-D men hade gärna sovit längre ;)
Imorgon är det vanlig skoldag, fast nobel fest med kl 12 eller något. Sen har vi möte vid 16 någon gång och innan dess ska jag och tjejerna i vårt UF fixa inför Öppet hus, mys ! :) sen e jag kanske chaffis på kvällen, beror på vem från pärsons som ska vart och om syrran ska dricka ;) hihi!

Nu ska jag fixa mitt tal till svenskan, har allt i huvet tror jag skiter i att skriva ner det? plus poäng? ;)
får se, men ska plugga lite och sen så tar jag en power nap ! sovit skit i natt och bara gäspat i skolan -.- kul ! har ju typ inte varit i skolan alls :s

Lillebror fyller år på Söndag så det va tydligen släkten som skulle komma, :p bra jag glömde det -.- ;) hihi! (a)
Casper fyller år på Måndag! ♥
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar