tisdag 13 december 2011

Tisdag!

Varit Chaffis idag och sen blev det sängen, hade svårt att sova i natt, sen trodde jag att jag skulle köra syrran vid 5.30 så va uppe då, men näää skulle jag inte -.- onödigt att vakna ! så gick o la mig, tror ni jag somnade? nää.. Skulle köra syskonen vid 7.10 och sen vid 8, sen sov jag gott sen till 11. 30 någon gång :p
satans huvudvärk vad du kan ställa till det.. Så blev inte att åka till lektionen vid 12.15. Hämtade syskonen vid 15, sen mamma vid 16 :)
Nu får jag tvinga mig i pluggandet även fast huvudet snart sprängs ! -.-' lär nog se kul ut iaf ;) haha! x))
skämt o sido, får väl skoja till det lite, kan ju inte bli värre iaf :)

Får se om det här med att chansa och vågar ger något resultat..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar