fredag 2 december 2011

Hellgg!

Ok dag i skolan, hade nationella tal och fick Vg+, Pratade utan manus så rätt stolt över mig själv, men har inte svårt att prata inför folk, skäms inte direkt :p hihi!Läsförståelse på Engelskan sen hämta syrran mig, fixade lite inför öppet hur imorgon på skolan, ska representera vårt Uf! :-D Sen hem och hämta bilen tillbaka till skolan, hämta upp brudarna och ner till laholm för ett buissnes möte! ;)
körde och handlade på Maxi sen hem :) Fick sms om att jag blev taxi ikväll, så jag vistas i Halmstad ikväll om det är någon som behöver skjuts ;) hihi! vet dock inte vilken tid :P lär vi märka! Kanske hänger med ut och dansar (a)
Men nu tänkte jag laga mat, imorgon har jag huset för mig sjäv, elr aa en bakfull syster på rummet hoppas jag (a) haha! men har bil så! :-D Kvällen blir det utgång!
Vill ha sommar igen, vill vara brun!!! :(
Allt för idag!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar