lördag 17 december 2011

Väla!

Väldigt dålig uppdatering p.g.a att jag vistats på Väla hela dagen :) Hatar att julshoppa -.- hittar aldrig det jag letar efter .. Nada NOLL! Skulle varit bra att ha fått lönen nu..
Vet inte vad jag vill göra ikväll, igår blev det spontan resa till Halmstad För att kolla bio med Kusinen ! :) Hon hade lite tråkigt och jag ville göra hennes dag bra! :) Så vi kollade Sherlock Holmes ! :) sjukt bra faktiskt!
Men idag, känner jag inte direkt för något speciellt, alltid kul att gå ut och dansa men njjjjaaaa ... rätt seg i fötterna efter en heldag i Helsingborg :p  Tror jag gosar ner mig i min nya mys tröja, sätter igång en film och gottar mig ordentligt! :))) låter ganska ok! Vet hur det kunde varit mycket bättre, men som sagt drömmar går ej i uppfyllelse..


Carpe Diem// Viktoria Sjögren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar