tisdag 6 december 2011

Tisdag!

Shiit så trött man kan vara asså, sov typ till 17 efter jag kommit hem från skolan vid 14 , sen somnade jag på natten igen efter att ha kollat 2 filmer :s asså har inte orkat mycket denna veckan.
Hade fotboll på morgonen, körde lite Rehab sen körde jag och kollade när de spelade en tunering inom fotbollen :) sen körde jag och hämtade ut mitt körkort, va hemma ca 9.30 sov från 10- 11 sen hämtade jag mamma vid 12 sen tillbaka till skolan för en lektion till 13 hemma nu :)
Ska köra mot Halmstad vid 4 tiden :) har lite planer vid 5 tiden ;) (a)

Imorgon drar man till Helsingborg, ska lyssna på någon som ska snacka om HIF sen ska vi In på väla och shoppa och lyssna på någon Floor Manager eller något :p haha !
så är borta typ hela dagen imorgon -.- gott ! Kunder varit halvt ledig ... Men men vill se hur väla blivit nu :)
Sen prov på torsdag, inget mer spännande denna vecka ! :P
Nu pluggar jag!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar