lördag 3 december 2011

Skola en lördag!?

Aldrig mer skola en lördag! -.- satans trött va jag i morse :o hämtade syrran sent i natt fast ändå inte allt för sent :) Öppet hus, kul men ändå inte :p gäspade ju bara hela tiden, hade räckt att stå där i 2 tim elr 1, men men..
Väl hemma så tyckte syrran vi skulle köra och käka så det blev det, hemma nu och helt död e jag.. satans trött, får nog bli att sova någon timme, städa undan lite sen fixa sig och dra till Halmstad för utgång! :) Men jag kör ikväll so NO Alcohol! :-D lika glad för det ;)
Imorgon SKA jag sova -.-'''' that´s it!


Nu går jag i Ide tills senare !

ScreenCleanUF
En putsdukt till mobilen som du kan fästa på baksidan av mobilen. Putsduken är gjord av silkikon vilket betyder att den inte ger av något märke och det blir inte klibbigt bak på telefonen, sen trillar den heller inte av om du stoppar ner den i fickan.

Amanda Botros: Försäljningsansvarig
Viktoria Sjögren: VD & Ekonomi ansvarig
Sara Uzelac: Produktansvarig
Matilda Karlsson: Marknadsansvarig
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar