måndag 12 december 2011

FarAway!

Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång..

Så jag fick vilat en stund iaf, sen kom mina syskon hem :) Satte mig och kollade på tv, som vanligt inget bra.. Men sen fastnade jag vid 2012. Satan va den får en att tänka efter, hade lillsyrran hos mig, mys e hon ibland! Nej men tänk om det nu stämmer att jorden går under, menar nu inte direkt 2012, men någon gång, och när den gör det tänk så mycket du inte fick gjort, så mycket du missat, så mycket du velat säga till någon, men vågade inte, så mycket...
Ouuff hemsk tanke :s men men ..
Nu sitter jag med en massa olika sidor på internet och försöker få ordning på det här jävla arbetet, men satan va jag inte får något gjort.. Mina tankar är inte här just nu så kan inte koncentrera mig !
Sen är det lite svårt när en syster står framför en och fular sig med någon dans, ganska söt faktiskt, men dansen kunde vi skippat ;) hahah! sötnos!<3
ÅÅÅHHH Vill vara arg/Sur men kan inte x) Inte med en sånhär underbar familj och vänner ! söta e ni!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar