söndag 11 december 2011

This Sucks!

Om du bara kunde känna så som jag känner, men känslor är för mesar, right? så där dog mina..

Kollade nyss på Colombiana, riktigt bra film! Värd att se ! :)
Kan inte mer än att säga att detta varit en skit dag, har inte fått mycket gjort utav det som skulle behövts, nu sitter jag här med en underbar huvudvärk istället.. Har bara kört, lagat mat och fixat hemma, trött satan nu, och sen fattar jag inte varför jag varit så överkänslig, pappa kunde typ inte prata med mig, va bara tvungen att gå därifrån varje gång, sen fastnade jag på toa i 1 h .. men det är väl en sån period igen, går snart över, det är iaf vad jag tror .. Men man får väl försöka le och låtsas lite, livet går ju vidare, allt kan hända på 1 år, 1 månad, 1 vecka, 1 dag, 1 timme, 1 minut och 1 sekund.. Frågan är bara om valet va det rätta.. Det får jag dock aldrig veta.

Nu letar jag upp en annan film och gosar in mig i min älskling :) <3
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar