söndag 4 december 2011

Knas!!

Vilken kväll/natt!
Började med att syrran och jag beställde hem pizza, mums! Sen började jag fixa mig för kvällen, bestämde precis att vi skulle ha liten förfest hos Fanny. Men då ringer det och det blir ändrade planer ! :-D Jag åker in och plockar upp Emma Och Fanny och det blir förfest i Kvibillen med Några grabbar! ;-D Blev helt galet där ! Och jag va nykter!! :) Där bjöds på mycket skratt, galna idéer, dans och mycket (för mycket) dricka för vissa :-P
Körde in mot Halmstad så vi va inne 12, blev Corner för mer dans ! Va där till 2 sen blev det James ett tag sen började vi förbereda oss för att dra hem, så körde hem några, sen körde jag hem mig själv, Hemma vid 4 somnade dirre ! :-P gott! Upp typ vid 7 Gratulera broren, sen slängde jag mig i sängen ifen och nu är jag vaken, still tierd !

Idag kommer släkten, skönt att avsluta en helg så ibland :) får se vad veckan bjuder på sen då :)



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar