söndag 11 december 2011

GodMorgon!

Godmorgon! Har sovit gott i natt iaf :) satan va jag frös när jag la mig, tog ett tag innan man blev varm :) men sen så! sen e man jätte varm när man vaknar x) great!
lyckad dag igår måste jag säga! Skrattade sjukt mycket när vi va på Asian Palace ! efter det hämtade vi biljetterna sen blev det Robert´s coffe, sen bio, efter bion så gick vi till Corner direkt, en hel del folk och när dans golvet öppnade blev saker bara bättre! :-D Mycket dans, en hel del skratt och träffade folk jag inte träffat på länge, de va sjukt saknade! :-D
Hade även vattenkrig med bartendern! x) hahaha! Som det kan gå :p  Körde hem och så vidare...
Idag blev jag väckt av mamma som ska åka till Väla med Pappa, så aa e hemma med syskonen, får bli lite chaffis, sen får vi se vad som händer ! :-D Vet vad jag hade velat göra, men drömmar blir tyvärr inte sanna :( (a)
Hehehe! Casper i somras!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar