söndag 25 december 2011

Juldagen!

Godmorgon alla!
Hoppas ni hade det mysigt på julafton :) Jag stannade hemma medans de andra åkte till Mormor&Morfar :) Men det va skönt att vara hemma och ta det lugnt, som sagt tycker julafton är sådär, mysigt men njaa.. e rätt trött på det faktiskt.. Alltid så stressigt och alla e sura ist för glada tycker jag :p så stannade hemma och myste :)
Idag är det Juldagen så får se vad som står på Schemat, e rätt så sugen på att dra ut ikväll men får se hur det blir med den saken :) Har precis suttit och spelat spel med syskonen, fick lite spel igår så :) mysigt!
Nu sitter jag i min mysiga säng med nya sängkläder och nytt överkast och nya kuddar! mys!

Nu ska jag skärpa mig med uppdateringen, men har inte varit på humör de senaste dagarna, men det ska bli bättre nu, har fortfarande den konstiga huvudvärks :s Men har ätigt rätt dåligt sista tiden :s illa det!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar