torsdag 15 december 2011

Saknad!

Hur kan man sakna någon man knappt känner så mycket?! Hur kan man Sakna någon som inte bryr sig?! Hur kan man sakna någon som behandlar en som skit?!
Bra fråga, skulle varit tacksam för ett svar på det, lär väl aldrig ske.. En Vana I Guess..

Så nu händer det inte så mycket i skolan, så man kan väl slappna av :) vill bara att tiden ska gå fortare, vill sluta skolan, ha sommar2012 och sen e jag rädd för vad som kommer hända, men samtidigt längtar jag :) Vill bort! Från allt ! Helst vill jag glömma dig IGEN ! Därför måste jag bort :)

Hända inte mycket mer idag, vill att dagarna ska flyga iväg så somnade :) Kollade film och läste boken, ska läsa det sista nu tänkte jag :) sen får vi väl se vad som sker, kl är ju 8 så får väl göra sig i ordning, kolla tv och sen sova igen. Fan va livet är tradig ibland.. samma skit varje dag, inget händer.. Aja snart lov!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar