onsdag 7 december 2011

Helsingborg

Hellluee ! :p
Idag va det studiebesök i Helsingborg, först blev det väla , lyssnade på någon som pratade i 1 h sen blev det shopping, hittade dosck inte så mycket på 2 h -.- inte i det stora köpcentret :p får åka dit snart igen! :-D
Sen blev det åka in mot hbg för att kolla på den stora fotbolls arenan Olympia och lyssna på någon där :) helt ok, det andra va mer lame..
Sen hem, va i skolan lite innan 15.30 blev  ändrat skulle inte vait i skolan förrens 16.40 :) gott !
Väl hemma, somnade jag -.- sjukt trött har jag varit denna vecka :o Har pluggat lite nu, men ouufff jobbig skit! -.- La mig i mammas& pappas säng och kollade ett program och tjatade med dem innan, men nu blir det film med lillsyrran! :-D orka inte mer nu!

Detta har jag önskat mig av min far i julklapp ! ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar