torsdag 15 december 2011

Torsdag!

Varit smått sur på En viss lärare, som vanligt! Nu jävlar smäller det snart! -.-
Hade en helt ok dag i skolan :) blev först att jag nästan somnade i cafeterian för jag fick ju inte min sovmorgon för mamma skulle ha bilen -.- så jag läste boken som ska vara klar tills imorgon ouuff kunde knappt hålla ögonen öppna :s rätt dålig bok oxå så inte konstigt :p haha!
Sen blev det internationell ekonomi i typ 40 min, men då kom det några tjejer som går i 9:an och har en soft lärare så vi gjorde typ inget på den lektionen, sen skulle vi haft svenska men icke ! så lång rast, prov sen hem! :9 rätt ok! nu ska jag läsa det sista lilla i boken, krypa ner under täcket då vill säga, för det är sjukt kallt och börjar undra om skolan vet va värme är? -.- sjukt kallt i skolan! :o utomlands? JA TACK! (soooonnnn!)

Se Hur det blir med uppdatering idag! :) 1 vecka kvar!!!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar