tisdag 13 december 2011

ThisIsIt!

Kom o tänka på att det är inte långt kvar innan vi har jullov, hoppas det finns jobb åt mig, är så sjukt uttråkad just nu, kan det inte hända något spännande? :s aja Jul snart med. Får se vad man hittar på för skoj till Nyår, förra nyår är väl inget man ska ha med sig ;) haha! kul iaf :) Nä längtar mest tills vi springer ut från skolan ;) hihi!
tänk så mycket mer som ska hända innan det sker :s Som sagt allt kan hända på kort stund! :) ta vara på det du har :)
Kollade nyss på 2 filmer med lillan och nu sover Casper gott så ska nog krypa ner intill honom och mys lite innan jag slumrar till, om jag nu kan det.. e uttråkad, men vetifan om jag e trött.. lär vi märka. :)

Min bääbiss ! Hårig nu när det e vinter, men snart e du lika lite igen, på sommaren! :)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar