måndag 5 december 2011

BBY!

Idag fyller min Älskade år ! 3 hela år ! :-D hihi börjar bli stor nu (åldern då, växten har helt stannat! )
Mycket gos ikväll då så ska han få sitt mega stora ben oxå ! Lär ta tid innan det tar slut ;) hihi!








Älskar dig min lille filur, du har funnits där i lite mer än 2 års tid och det har varit de bästa 2 åren någonsin! Så mycket vi gjort tillsammans, du har blivit 3 år men för mig kommer du alltid vara en liten bääbbiss! Du finns alltid där, vad som än hände, även fast du inte säger mycket så finns du där, behöver inte dina ord när jag har din närhet! Du ställer alltid upp, du väcker mig på mornarna och jag kan inte vara sur på dig, inte den blicken ! Jag älskar dig mer än något annat, finns ingen som du, Du kommer alltid vara nr 1 för mig! Fruktar den dagen jag vaknar upp utan dig ! Men du kommer alltid finnas hos mig, Älskar dig! ♥

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar