måndag 26 september 2011

Värme !

Ouff vilken varm dag ! :) klagar inte!!! Kan inte säga mer än att det va inte kul att gå upp imorse :o gu va nanig jag va :( men bara till att bita i det sura äpplet och dra sig upp, sen blev det Engelska C, Småföretagande (UF) och sen psykologi, så måndagar är chill :) Va hemma runt halv 3 vilket är lagom tid, käkade gott sen gick jag ut med min lilla älskling och mammas Vovve, gud va skönt det är, musiken i öronen, bara en själv och vägen fast i sina tankar, härligt!
Nu ska jag snart köra syrran till träningen, funderar på att gå ut busa lite med min snygge fotboll ;)

Imorgon får man sovmorgon, börjar 11.40 då man tar bussen till Falkenberg för Kick Off Uf :-D kul! dock hemma runt 3-4 men det är chill :p sen ska jag äntligen träna med mitt lag igen på kvällen, får hoppas knät håller! SNÄLLA!!!! (A) Naje nu får jag köra ! kolla film ikv kanske!? :) jag gör ju inte alls det för mkt (a..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar