måndag 19 september 2011

Heartless

ledsen för att mitt internet inte alls ville som jag ville igår så kunde inte skriva något, så blev bara riktigt förbannad på det.. Men i vilket fall så snackade jag om att det skulle bli lugn helg, yeah right.. Syrran och jag tog bussen in till halmstad och träffade Klara på La coca , satt där ett tag sen kom simon :) hade super mysigt! sen drog vi till 3 hjärtan och träffade en hel del andra, mycket trevligt! :) men som sagt va inte så taggad på att vara ute så blev hem med bussen så va hemma runt halv 3 :) skönt!
Söndag bestod av en hel del slappe ! sen kom Alexander runt 19, då kollade vi på film, han åjte hem vid 12-halv 1 :-P tur jag hade en liten sovmorgon, tihihi! (a)
Måndag : bestod av att lektionen började 9.40= Småföretagande B den lektionen slutade kl 12 sen hade jag inte fler lektioner ! :-D Men hade ett möte som varade i 1 timme -.-' sen gick jag för att hämta moppen som äntligen va lagade, nu ska den stå i garaget tills vidare så ingen obehörig rör den! :@

Idag blir det chill, imorgon har jag 2 lektioner vilket innebär 2 timmars håla -.- sen blir jag hämtad i skolan av en sötis sen drar vi på äventyr vilket jag inte vet alls vart vi ska ! :o :p spännande !!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar