fredag 9 september 2011

FREDAG!!!!

Wiho! äntligen fredag, det betyder att det snart är MÅNDAG!!! :-D okej det låter lite fel, vill att det ska bli måndag men det kan bli fredag direkt efter måndag ;) hihihi! jaja ..
tråkiga lektioner idag, men fick sticka till doktorn vid 1 tiden vilket fall för va tvungen att kolla upp förkylningen som pågått ett tag nu. De tyckte jag skulle ringa akut om det blev värre :o ouff åka ambulans, spännande saker det där ;) hihi!
aja efter doktorn så tog jag en fika för mig själv :) super skönt! :) sen blev man hämtad av syrran vid bussen, då fick vi hämta alla andra fjöntar med :-P hemma nu och planerar lite awsome stuff tills ikväll :-D Blir utgång med mina söta brudar! ;) ikväll kör vi all in, inget kan stoppa denna kvällen, vad som helst kan hända ! :o spännande, spännande ;) ... Men först ska jag och syrran in och kolla på bil !


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar