måndag 5 september 2011

Natten!

Nu går jag och min älskling och lägger oss! :) <3 Har varit en kul kväll faktiskt, söndagar suger normalt, men med lite film och trevligt sällskap så löser det sig ! :-D tittade på 2 filmer iaf, först blev det: hur många lingon finns det i världen, och den hade ju jag inte redan sett, vissa är ju lite efter (Alexander/ballen), men fick se den igen ;) haha ! sen blev det Red Riding Hood, den va helt okej! :) sköj sköj, nu blir det natten, allt känns bättre ju fler dagar som går :)

Lever bara en gång, får chansa lite annars kommer man ingen vart, får fråga sig själv om man verkligen vill vara kvar i det eller bara släppa det, jag känner att livet flyger iväg utan mig så varför ska jag vara kvar i detta då ?! nej nu är det slut på det, back on track jag kör mitt race som jag alltid gjort och ingen kan stoppa mig , inte ens du ;) mahahah!
Life´s a bitch ;)

Du är hela min värld och det kommer du alltid vara no matter what! ♥

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar