onsdag 7 september 2011

I´ve made my mistakes..

Usschh vilken dag, började med risketten från 8 till lite innan 12, tog bussen till skolan runt 12, då va det filosofi på schemat, asså allvar jag fattar nada på den lektionen, finns inget som hänger ihop, han bara bablar i 1,5 h :s jag sitter som ett stort frågettecken :s finns det ens någon mening och logik med det?
så redan då började jag får ont i huvet efter att ha suttit och lyssnat i ca 5 timmar.. sen som tur är fick man ju sluta för sista lektionen hade vi inte idag, eftersom den lektionen flyttas lite hit och dit :-P gott!
och imrogon blire slappe dag, sen in till halmstad efter skolan en liten snabbis runt 2 tiden ! :)

Snart så är det dags för teori lektion nr 3 för mig, men ussch va slut i huvet jag kommer vara efter denna dag ! ... kommer inte palla göra läxan, så får bli imorgon :-P tihihi! (a)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar