söndag 4 september 2011

söndags deg!

Vaknade 2 gånger innan jag gick upp idag :) Kände att jag inte skulle sova när mormor&morfar kom på besök, så man gick upp för att vara lite social och det första man gör är att tävla med syrran, oufff ;)
sen blev det ut och fixa lite saker, jävlar va varmt det va ute ! :o tror att det är där jag kommer spendera den mesta tiden idag! :-D sjukt varmt här !

Kvällen/natten blev oväntat bra ! sjukt rolig förfest med en massa roligt folk från trakten, böjade med grillning och massa dricka, sen när folket fått i sig lite för mycket så blev det självklart "fyllefotboll" med småbarn! :o detta kunde ju bara sluta illa, men icke ! fy fan va kul, jag tror jag och syrran höll på och trilla av bänkarna Xd naje men det va riktigt kul, runt 11 tiden stack vi in till Halmstad och mötte upp massa folk, sen hade vi det mycket trevligt! :) Skrev till pappa tidigare på kvällen att vi åker nog hem tidigt, yeah right.. det blev jätte bra med det XD körde Alexander hem och sen när vi va hemma så va det skönt att dejta kudden ett tag ;)

idag blir det bara sega och åka över till grannen och fixa lite saker ! vilket jag inte har ork till men så blire.. Sen så ska jag fixa filmer så jag har att göra hela kvällen, funderar på plugga teori om jag orkar, verkar ju inte hända annat skoj idag ! :)


Mitt hjärta fylls av glädje när jag hör dina små tassar springandes in genom dörren, då vet jag att du är här hos mig..
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar